Vyberte stránku

Freelo je skvělá aplikace pro řízení projektů. Před několika měsíci jsme ji začali aktivně využívat u nás ve firmě a nemůžeme si ji vynachválit. Vzájemná spolupráce se posunula o úroveň výše. To zejména kvůli tomu, že se v kanceláři společně potkáváme minimálně a potřebuje projekty řídit online.

Skvěle se také hodí pro komunikaci s klienty přímo nad úkoly. Nejtěžší je zákazníka přesvědčit, aby přešel z neefektivních emailů na modernější způsob komunikace. Jakmile se toto podaří máte minimálně v této činnosti velice usnadněnou práci do budoucna a čím víc projektů začnete řídit přes Freelo, či podobný software pro projektové řízení, tím více budete překvapeni, že jste to neudělali již dávno.

Ukázka jak vypadá např. dashboard s přehledem prioritních úkolů.

Využíváme i API aplikace pro propojení s naším CRM.

Autoři jsou velice produktivní v dalších aktivitách. Zajímavé informace nejen o procesním řízení se dočtete na jejich blogu. Pokud rádi posloucháte  podcasty mohu jen velice doporučit. Můžete je potkat na spoustě konferencí. Pořádájí  vlastní webináře i školení.

Základem je projekt. Ten máme vyčleněn na konkrétního klienta. Každý projekt může mít vlastní budget.

Pod projekty si vytváříme již podrobnou evidenci ke splnění potřebných úkolů. Těmi jsou todo listy (což je seznam úkolů, které můžeme rozdělit na podúkoly a informace k nim rozšiřovat pomocí komentářů). Přidávat lze i poznámky.

Dobře jsou zvládnuté i uživatelské role. Ty lze upravovat až na úroveň jednotlivých todo listů v projektu. Snadno tak klientům nasdílíte jen tu část projektu, kterou chcete.

Aktuální novinkou jsou štítky a priority u úkolů. Díky nim se zvedá diametrálně množství variant jak s Freelem pracovat. Využít je můžete k označení stavů úkolů, různé fáze, jakkoliv dle potřeb. Efektivní jsou poté možnosti filtrace na dashboardu.

V zápětí dorazila další novinka a to databáze předpřipravených šablon z různých oborů, které stačí skopírovat, případně upravit a využít ve vlastních projektech.

A jak je to s platbou? Základní verze je pro otestování zdarma a obsahuje 2 projekty. My jsme zvolili variantu pro 50 projektů. Máme jeden ,,admin“ účet, na který je předplacení vedené a každý přistupujeme přes svůj osobní. Při založení nového projektu uvedete jako kapitána projektu svůj admin účet, přizvěte potřebné spolupracovníky a máte hotovo.

Určitě doporučuji tento nástroj minimálně vyzkoušet.